Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

18 de novembre del 2010

La Dana; busca el seu gosset ideal!!!!!!! ets tu???

Hola!!!!!!!!!!!!!! Em dic Dana i estic buscant novio!!!!!!!!!!
Ben aviat faré dos anyets i crec que ja estic preparada per tenir parella!!!!!!!
Estic buscant un Yorkshire Terrier com jo!!!!!!!!!!!!!!!
Sóc molt carinyosa i m'encanta jugar!!!!!!
ahhh i sóc molt presumida!!!!!!!!
bé, les fotos ja parlen per si soles!!!!!!!
t'agrado???
;)

posats a demanar, la meva parella ideal m'agradaria que fos....
sense morro i que no peses més de 3,5 kg!!!!
has de pesar poquet ja què soalmetn faig 2,5 kg i sinó no faríem bona parella!! jejeje
ahhhhhh i m'agraden els gossets romàntics, carinyosos!!


Bé, si tens ganes de passar un dia especial amb mi,
posa't en contacte amb la eva
i ella et deixarà el meu telèfon!!!!!!!!!!!

GUAUUUUUUUUUUUUUUU!!
GUAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!




2 comentaris:

  1. be, tal i com l'has venut, això no pot fallar!! I sol cal dir que és molt bona gosseta, encara que de vegades una mica "grunyona" quan veu que algú marxa de casa. Però amb ella al costat, no et manca el carinyo!!
    A veure si tenim sort!

    ResponElimina
  2. jajajaj si si!!! jo crec que trobarà novio!!! :)

    ResponElimina