Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

4 de novembre del 2010

El meu dandi!!

Aquest és el meu protagonista!!!!!!! el que durant 17 anys em va robar el coret!!!!!!!!!!!

Des de el passat 23 de juny em va deixar moltes coses m'han passat pel cap, la més important és L'ENYORANÇA!!!!!!!!!





El trobo moltíssim a faltar!! la seva companyia, la seva alegria, el seu carinyo, les costums, tot el que ell em representa per a mi!!!!!!


Quan hi penso em sento afortunada d'haver-lo tingut en mi durant tants anys!! no tothom pot dir el mateix del seu gosset!!!!!!!!






Però ara em plantejo tenir un altre gosset i he de ser realista, no puc!!!!!!!!!

Visc amb un piset i això comporta que és passaria moltes hores solet i això no seria bó per ell!!!!!!!!



Com sempre he dit als meus amics, abans de tenir un gosset, hem de pensar amb ell i reflexionar sobre les seves necessitats!!!!

Sé que amb nosaltres un gosset estaria de conya però reconec que hauria d'estar unes quantes hores solet i això no m'agada!!


Així que de moment la idea queda estacionada!!!!!!

qui diu que en un futur pròxim puguem tindre un gosset!! espero que si perquè a mi m'encantaria!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada