Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

10 de novembre del 2010

Aprendre a educar el nostre gos!!!


Segons he llegit i pel que estic estudiant, sempre estem a temps d'educar el nostre gos!!


L'ideal seria educar-lo de ben petit i així les coses serien ben fàcils però si una cosa vaig aprendre amb els programes del Cesar, és que sempre estem a temps aprendre!!


Amb els gossos no serveix la dita "ara ja és gran!!! no aprendrà!!!!" no importa l'edat dels gossos perquè ells viuen el present!! no son com nosaltres!! el passat no importa, ells viuen el dia a dia i això fa que les seves costums puguin modificar-se!!!!!!


De fet amb el dandi ho vaig poder demostrar!!tenia 17 anys i els últims dos anys li vaig ensenyar coses noves i li vaig modificar moltes costums qeu tenia!!!!!


A poc a poc aniré posant article molt interessants de l'educació dels gossos perquè sempre és pot ajudar amb algú!!!!!!!!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada