Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

12 de novembre del 2010

Estudiant Perruqueria Canina!!!!!!!!


Quina foto més divertida, no??? la vaig copiar d'alguna web perquè la vaig trobar molt original!! jejejeje

Com ja sabeu m'estic traent el títol de perruquera canina!!!!!!!!!!!! en principi ho havíem de fer morcete i mua però finalment solament ho faré jo!!!!!!

M'ho prendre en calma, sense pressions ja què aquest món és bastant difícil i necessites moltíssimes hores per aprendre i treballant com estic, no tinc gaire temps per fer-ho!!!!!!!!

Ara estic estudiant però ja he fet unes quantes pràctiques!!!!!!!!!!!!!!!! i la veritat és què m'agrada molt!!!!!

Li vaig comentar a GloriaAnimals (la de Gos.net) la nostra intenció d'estudiar això i es va oferir a ajudar-nos, a fer-nos unes pràctiques per veure si la cosa ens agradava o no!!!!!!!!! jejejeje

El resultat final ha estat que siiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! bé, a morcete li va agradar el tema però conforme anavèm fent pràctiques veia que ho passava malament quan estava amb ells,!! patia per no fer-lis mal!!! després de fer unes quantes pràctiques va dir que no estava fet per ell!!!!!!!!!!! (encara que el tema de les tisores i màquina se li donava motl bé!!!!!!!! tenia molta soltura)

Almenys ho va intentar!!!!!!!!!! així que hem fet unes quantes pràcticues amb Gloria i amb gossets que hem anat buscant dels amics i família per tal de poder fer-les!!!!!!!

El resultat ha estat positiu ja què he disfrutat moltíssim!!!!!! ara em dedicaré exclusivament a estudiar per tal de treure'm el títol i després miraré el tema de les pràctiques a veure a quin lloc les pur fer (lleida o tarragona)

I sobre Gloria que dir.......... és una crack de la perruqueria!!! m'agrada com treballa i té una gran soltura amb el tracte dels gossos i amb tot aquest món de la pelu!!!!!!!!!!!! però reconec que per arribar a la seva alçada em costarà molt perquè això no s'apren en un dia ni amb 10 pràctiques!!!!!!!! necessites moltíssimes horesss!!!! però temps al temps!!!

l'autèntic d'aquesta feia és que cada gos és un món!!!!!!! és un repte diferent!! una manera de tractar, un pel difernt, un tallat, un caràcter, una història!!!!!!!!! jejejeje però això és el que té de maco aquest món!!! que no t'avorreixes perquè és molt entretingut!!!!!!!!!!!

I sobretot el què més m'agrada és què tens molt tracte amb el gosset!!! li pots donar molt de carinyo i les hores que et passes amb ell agafes un vincle especial!!!!!!! me'ls menjaria de tant guapets que son tots!!!!!!!

A veure si tinc temps aquests dies i a poc a poc, us vaig presentant als gossets que he fet pràctiques!!!!!!!!!!! des d'aquí donar les gràciesssssssssss a gloria per deixar-nos fer pràctiques amb ella i també als amos que ens han deixat els gossets per posar-los ben macos!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada