Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

16 de novembre del 2010

Isabel; una veterinària flixanca

L'altre dia vaig rebre una visita especial, l'Isabel!!!!!!! és veterinària i sobretot voldria dir que és flixanca i també amiga meva!!!!!!!!!

Em va deixar un comentari al bloquet i em va agradar molt ja què es va oferir a nosaltres!!

Ella és veterinària i porta molts anys exercint aquesta professió!!!!!!! Treballa al Centre Clinic Veterinari de Lleida i sempre n'he sentit a parlar molt bé d'ella i d'aquest centre.

Així que ja sabeu si teniu alguna consulta a fer sobre alguna tema, no ho dubteu!!!!!! deixe-ho un comentari i li passarem la consulta a l'Isabel!!!!!!!!!!!!

ahhhhhhhhhhh i sobretot si teniu un parell de minuts, navegueu per la web del centre clínic veterianri!!!!!!!! a mi em va agrdar molt i em va impressionar, tenen de tot (fins i tot tene piscina per fer rehabilitació)

http://www.centreclinicveterinari.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada