Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

11 de novembre del 2010

ARRIBAR A CASA!!!

Si no volem que se'ns tiri a sobre nostre o que ens "burni", hem d'evitar-lo quan entrem a casa.

Ell entendrà que a la porta no es saluda i sobretot entendrà que es saluda tranquil.lament i sense saltar.

______________________________________________

Reconec que aquest error el feia!!! a mi m'encantava arribar a casa i veure com venia el meu dandi correns a saludar-me; era la meva alegria i em carregava d'energia positiva!! després anava correns al meu llit i es tirava a sobre per dir-me coses i esperava ansiosament que anés cap a ell a dir-li coses!!!!!

A mi no em molestava que fes aquest comportament; encara que sabia que no era correcte però egoistament ho feia per mi, perquè a mi m'omplia!!

però si algun cosa postiiva tenia era que ell sabia que això durava uns minuts, no insistia!! era la nostra manera de saludar-nos!! ell soalment ho feia amb mi, a la resta de la família no ho feia!! era molt intel.ligent, sabia que allò no era correcte!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada