Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

15 de desembre del 2010

Pràctiques-gossets!!!!!!!!!!!!



Fa dies que no poso res de les meves pràtiques i això no pot ser!!

tinc els articles arxivats i no parlo d'aquests gossets tant guapets que han passat per les meves mans!! jejejeje


Així que aquests dies em dedicaré a posar-los tots perquè tinc les seves fotikis!!!!!!!!!!!!!!


Menys les primeres pràctiques, a casi bé tots els hi fet les fotos del ABANS i el DESPRÉS!!!!!!!!!! i la veritat és que se nota la diferència!!!!!!!!!!!


Un petonàsssssssssssssss a tots els gossets que han vingut a la pelu!!!!!!!!!!! son maquíssims!!!!!!!!!!!!!! i gràciessssssssssss a GloAn i als amos dels gossets per deixar-me fer pràctiques amb ells!!!!!!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada