Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

1 de desembre del 2010

El llibre del Cesar Millan!!!!!!!!! ja ta!!!!!!!!!!

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ja l'he acabat!!!!!!!!!!!!
cada dia una estoneta i miraaaaaaaaaaaaaa se m'ha fet curtíssim!!

m'ha encantat!!!!!!!!! el recomano al 100%!!! ens explica coses molt interessants i la veritat és què aprens moltíssim!! per molt que et pensis que ja ho saps tot del teu gos sempre hi han cosetes que no has captat amb el seu llenguatge!!!!!!!

Val la pena!!!!!!!!!!!!

Avui buscant llibres, he vist que el cesar té altres llibres que també semblen interessant!! la veritat és què no sé quin triar!!!!!!!!!

Algú de vosaltres ha llegit algun ??? bé, si és així m'agradaria saber la vostra opinió!!!!!!!!!!!


El que té més bona pinta és aquest!!! sembla que sigui una continuació del que m'he llegit!!!

Per cert el gos de mes a la dreta, sembla el dandi!!!!!!!!!!!! jejejeje
als capítols del cesar surt molts cops!! quan el veig m'emociono, és clavat!!!!!!!!!!!! jejejeje

I els altes dos son aquests:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada