Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

17 de desembre del 2010

La Kira - pràctiques -




La Kira és de la família!!!!!!!!!!! La gosseta de la meva cunyada Mònica!!

La raça és una Shitzu, aquests gossos son bastant especials de caràcter però a mi fa molts anys que em coneix i és va portar super bé. (encara que GloAn em va dir que amb ella sempre se li havia portat molt bé)


El dia de la pràctica no me'n vaig recordar de fer fotikis així que aquestes no son d'aq dia i no podem veure el resultat real però pel meu gust va quedar maquíssima!!!!!!!!!






Primer que tot li vam fer el manteniment típic que fem abans de començar a treballar el pèl del gosset.



1.- Plantars

2.- Ungletes

2.- Orelles

3.- No la vam pentinar gaire ja què no tenia nusos.

4.- La panxeta li passarem la màquina

5.- Rentar / Secar


Amb la Kira vam poder pràcticar amb la màquina i després la tisora ja què les potetes li vam fer així.


La part més complicada és la cara ja què li has de fer un bon tallat!!


La kira és va portar molt bé!!!!!!!!!! es nota que de ben petita l'han portat a la pelu perquè estava molt tranquil.la!!!!!!!!!


Un petonàsssssssssssss ben gran per la kira!!!!!!!!!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada