Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

23 de desembre del 2010

El Moet - pràctiques -

MOET (Raça: Grifon de Bruselas)

El moet és el primer cas d'stripping que faig i que observo. Durant una estona vaig poder practicar aquesta tècnica i em va agradar perquè no la vaig trobar complicada; això si, necessites temps i paciència ja què has de fer tot el cos.








Moet tenia el pèl molt llarg i es podia observar perfectament les dos classes de pèl. Els gossets de pèl dur es fa l'stripping ja què se'ls hi va renovant el pèl i s'ha de treure el pèl mort.






Aquesta tècnica és diu Stripping és una tècnica indolora que mitjançant aquestes eines es va arrancant el pèl mort que tenen ja què els gossets de pèl dur se'ls hi va renovant el pèl de forma natural.









Així que vaig poder fer una estona aquesta tècnica i després ja el va acabar GloAn ja què no vaig poder fer la pràctica complerta.


jejejeje que guapet!! quina fotiki, com em mira!!!


sempre està content però aquest dia com què li va tocar amb ell no estava saltant d'alegria!!! jeejejej

però es va portar molt bé, es nota que el tema de perruqueria ho té per la mà!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada