Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

17 de desembre del 2010

El Brok; El meu fillol!!!!!!!!!

jejeje
broma broma però així s'ha quedat!!
és el meu fillol!!!!!!!!!
encara que viu una mica lluny de mi i no puc veure'l gaire!!
és diu Brok
i és del meu amic Noel!!!!!!!


Aquestes fotos son dels primers dies, de quan va arribar a casa seva!!
ara ja està molt més gran!!
és molt carinyóssssssssss i sobretot ara està a l'edat de jugar i jugar!
jejeje
Fa molt d'exercici perquè el treuen cada dia a fer unes bones passejades i està maquíssim!!!!!!!
a veure si em passen més fotikis i les puc posar al bloquet!!

molts petonets pel Brok!!!!!!!!

2 comentaris:

  1. Eiiiiiii, i tant q esta mes gran, jejeje, ja pesa mes de 30kg i això q encara no te els 8 mesos. Ell et dona les gràcies per aquest raconet al teu bloc ja q encara no li he ensenyat a fer servir el PC, jajaja.
    Molts petons i ja et passaré mes fotos.

    ResponElimina
  2. aissssssssssss quin honor!!!!!!!!!!!! noelet deixant un missatge al bloc!!! hauré de posar més articles del meu fillol per a què entris més sovint! jejejeje

    gracietesssssssss per escriure i a veure si em passes les fotikissssssssssss el més aviat possible!!

    ResponElimina