Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

17 de desembre del 2010

La Etna i el Moet!!!!!!!!

Avui m'han passat aquesta fotiki dels meus amics!!

Aquests son el Moet i la Etna!!!!!!!!!!
aquí amb aquesta fotiki el Moet solament tenia 3 mesets!!
que guapets!!!!!!!!!!!
La Etna va ser la que vaig fer la 1ª pràctica!! jejeje

La Etna solament l'he vist un dia que va ser quan vaig fer la pràctica però la sensació que em va donar va ser molt bona, és molt carinosa i es va portar genial!! i mira que vam estar estona !!! jejeje

i del Moet que puc dir d'ell!!
és un solet!!!!!!!! m'encanta!!
és super carinyós i cada cop que vaig a fer pràctiques m'espera amb els braços oberts!!!!!!
és molt actiu i sempre està content i amb ganes de jugar!!

Em recorda al meu dandi ja què em dona molt de carinyo i això em plena molt!!
no sé quan tens poca energia, estàs una estona amb el Moet i et transmet aquella alegria natural que té!!!!
No sé si és la raça que és així o simplement què és MOET!! jejejej

Molts peetonetsssssssssssss per Moet i per la Etna!!


Gràciessssssssssssss per la fotiki!!!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

  1. Però no em diguis que de tant llord que és el MOet, al final el veus guapet.

    ResponElimina
  2. jajjajaja aisss ella!! jo no l'he trobat mai llord al moet!!! suposo que va ser amor a primera vista! jejejejee

    ResponElimina