Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

8 de novembre del 2012

Por als objectes o altres coses!! GOSSETS

Avui pel facebook he vist aquesta cartell!!!!!!!!!! és molt interessant i espero que ajudi a la gent a comprendre millor als gossets!!!!!!!!!

Quan vols ensenyar alguna coseta que els hi fa por, has de perdre el temps per a què la seva experiència sigui positiva!!!!!!

Ex: Tallar les ungles!!

Hi ha molta gent que em diu "ohhhhh és que té por!! li he intentat fer però em mossega i marxa corrents"

I naturalment després li preguntes amb aquesta persona quan de temps ha perdut per ensenyar-li que no es res dolent el que li has de fer i casi bé tothom et diu que no ha fet res.

Les coses s'han de fer a poc a poc!! passos a seguir:

- Primer li ensenyes l'objecte per a què l'olori i visualitzo bé que és.

- Després un cop ell ja l'ha mirat, olorat, etc....... toca'l amb ell!! (pinta, tisores, tallar ungles, ...) acaricia'l això encara ajudarà més.

- Després premia el seu comportament!! si ha actuat bé, felicita'l!!

Segur que si fas tot això, ajudarà a què el teu gosset es deixi fer moltes més cosetes amb més falicitat!!

ahhhhhhhhhhhhh i tot això si ho fas amb diferents dies, millor!! així li dones més temps al gosset per  a què és relacioni bé amb els objectes que li fan por o respecte.


Un altre exemple que he observat amb la Noa!!


Ella amb les sortides, es queda amb tots els detalls de les zones que anem i això fa què es senti segura conforme repetim les sortides.

A la platja hi anem molt sovint i la té més que memoritzada les zones que passa; l'altre dia de lluny va divisar aquest objecte i no li va agradar.

En un primer moment té por i no es vol apropar a l'objecte!!  El que faig sempre, és deixar-la lluny i em vaig apropant fins arribar a l'objecte, llavors el toco i em giro cap a la Noa i la convido a vindre!! quan ella veu que jo l'estic tocant i acariciant "la cosa" en qüestió, automàticament ella ve corrents a olorar i se li passa la por d'aq cosa desconeguda per ella.

A mi això sempre em funciona amb ella!! no l'obligo a tocar, ni anar amb un lloc que li fa respecte o por! simplement li ensenyo que no passa res!! ella com què confia amb mi, relaciona que si allò a mi no em fa res amb ella tampoc.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada