Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

26 de novembre del 2012

23.11.12- Descansant!!

Sembla una personeta! jjejejeje

aquí està sentada al sofa de casa la iaia!! jajajaja

de fet, ja podríem dir que és el seu sofà!! perquè ja li prepara el lloc x a ella!!

és curiós com els gossets s'adapten a totes les situacions!!

La Noa quan està a casa la meva mare sembla un altra!! es passa el dia dormint i tranquil.la, sense marejar !!!!!!1

Fins i tot la meva mare es queixa perquè diu que sembla que no tingui gosseta!! ja què és queda dormint a una habitació i no està amb ella ni res!!

m'encanta el seu comportament !!! jo crec que les energies les deuen notar!! saben com s'han de comportar en cada persona!! perquè amb cadascú té un saber estar!!

A l'alex sempre l'està marejant per jugar quan està a casa, es com si no el deixés tranquil!! en mi, és més tranquil.la a estones i amb la meva mare sembla que no estigui!! jejeje

Son curiositat que et fan pensar !!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada