Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

22 de novembre del 2012

18.11.12 - La Noa Senderista -



Està feta una campiona la Noa!!!!!!!!

Diumenge vam sortir amb el grup Senders Flix a fer una ruta llarga!!!!!!!!!!!

12 persones + la Noa!!

exactament 20 quilòmetres  però segur que ella en va fer molts més perquè sempre està corrent.




Té piles per donar i vendre!!!!!!!!! apart es porta super bé!!

En tot moment va amb el grup senderista i no es perd pels camins olorant!!!!






Sembla mentida lo intelel.ligent que son!!!! saben com s'han de comportar en les diferentes situacions perquè quan anem soles i amb un altre ritme, rastreja i es dedica a explorar i en canvi quan sortim al grup s'adapta a la gent.

Ningú li ha ensenyat això!! és el seu instint que els fa actuar.






Exactament vam estar 5 hores i mitja fora de casa i posem que 4 hores i mitja caminant!!!

Ja ho diuen que els beagles no te'ls acabes i tenen energia per estona!!

La Noa va aguantar com una campiona i no semblava pas cansada, per ella haguessim pogut seguir caminant!!




Va disfrutar moltíssim, apart ens va ploure durant una bona estona i ella tant feliç!!!!!! li encanta l'olor a humitat ja què son molt més intenses!!

La primera mitja hora i amb alguns trams la vaig portar lligada ja què quan passàvem x masos podien haver gossets i la noa marxaria a saludar-los a tots!! :)




De fet vam tindre un petit ensurt amb una masia!! hi havien 6 gossos sueltos i aquests van sortir al camí per saludar-nos!!!!!!

Naturalment la noa que és "massa" sociable, li va faltar temps per anar cap allí!!

La salutació entre ells va ser una mica tensa ja què ells sortien a defensar el seu territori i la noa es va veure en un moment, envoltada x 6 gossos!!

Però avui recordant la situació viscuda, penso  què és admirable el seu comportament!! sap mostrar les senyals de calma als moments exactes i això et fa sentir orgullosa d'ella:

1.- quan els ha vist s'ha quedat quieta

2.- quan l'han rodejat tots els gossets s'ha quedat quieta deixant-se olorar per tots.

3.- Un cop la salutació de rigor, s'ha posat remenant la cua i en posició de joc!

jejejeje el més curiós és què quan son de la seva mateixa mida, no es posa en posició "sumisa" es posa normal i ràpidament passa a posició de joc!


Quan es va posar així, els va intimidar x jugar i els va fer marxar a tots! jajajajaj i a sobre bordaven!! naturalment ella va marxar corrents amb ells a casa sseva!!!!!!

Està clar que els gossets no eren agressius, tot el contrari!! ells simplement van sentir soroll i van avisar al seu propietari de què algo passava!! van sortir fora de la finca per veure qui erem i en cap moment van mostrar res, solament bordaven!!

Al que no li va sentar tant bé va ser al seu amo!!!!!!! va sortir cridant de casa seva per veure que passava i al veure que hi havia un altre gosset, encara es va enrabiar més!!!!!!

La veritat és què em va sobtar moltíssim l'actuació d'aquest senyor i em va fer por que vulgués pegar als gossos i sobretot a la meva noa!!!!!!!


Tenia raó que la noa havia entrat a la seva finca i jo darrera a buscar-la però no feia falta posar-se així!! Apart si posem a buscar culpes, els seus gossos van sortir al mateix camí a rebre'ns i se suposa que hauria de tenir alguna mena de tancat a la finca.

Crec que la noa, per la seva mida, no es pot considerar perillosa i molt menys si la coneixes de caràcter!! jejeje

Total que el tioooooooooooooo una mica més i pega als seus gossos, a la meva noa i de rebot a mi per entrar a la seva finca a buscar a la noa!!!!!!!!
Sort que tenia els meus companys senderistes que al sentir els crits del senyor, van vindre corrents a ajudar-me amb la seva presència!!!!!


Així què com vaig poder, vaig agafar la noa i vam seguir caminant!! naturalment li vaig demanar disculpes al senyor per haver entrat a la seva finca però el seu comportament no va ser gaire apropiat!!!!! per mi, va perdre els papers!!

ahhhhhhhhhhh i a sobre em va dir: "y encima este perro no te obedece" jajajaj

i jo pensava.......... "clarossssss que no em creu!! la noa ha trobat 6 gossets simpàtics que volen jugar amb ella!! com vols que vingui amb mi, si ells son més interessants" :)"


Bé, això va ser l'anècdota del dia, van ser els 10 minuts crítics!!!!!!!!!!!! ja què la resta tot va anar super bé!!!!!!!!!!!

En resum que la noa va disfrutar moltíssim de la companyia senderista!! va poder anar molta estona al davant de tot ja què amb ella li agrada anar amb els primers del grup!





I per acabar de rematar, tots els tolls d'aigua que es va trobar els va catar tots!!!!!!!!!!!!! i també totes les olors fortes que va trobar, es va revolcar per sobre!!!!!!!!!!





Va haver una olor, que la tia es va quedar 5 minuts tirada al terra!! anava la 1ª del grup i vam anar passsant tots pel seu costat i ella seguia revolcant-se x aquella olor!!!!

No em vaig parar a mirar que era perquè total havia d'anar a la dutxa igualment!!!!!!!!!!!!!







 

 Vam arribar a casa, la vaig netejar bé i després més tard ........... ens va tocar dutxa ja què entre la pluja, olors i revolcades, estava guapa la noa!!




Aquí podeu veure la imatge final!!!!!!!!! ......... quan hem arribat a casa, s'ha tirat al sofa al seu raconet i d'allí no s'ha mogut en 

4 hores!! ja la podies molestar que la tia no marxava ni movia pestanya!! jejejeje




P.D.: Si voleu veure la crònica de la sortida aneu amb aquest enllaç:
http://www.evayam.blogspot.com.es/2012/11/181112-ruta-els-2-meandres-senders-flix.html

2 comentaris:

  1. Una bona caminada!!!!! la noa una valenta!!! jjejeejj

    ResponElimina
  2. jjejeje siiiiiiiii va disfrutar molt!! això siii jo vaig acabar rebentada de tant caminar!!

    ResponElimina