Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

2 d’octubre del 2012

Impermeable de la Noa // El Chubasquero -29.09.12-



Dissabte va estar plovent tot el sant dia!!!!!!!!

quina ràbiaaaaaaaaaaaaa!!!

No vam poder sortir a fer les nostres rutes!! al ser dissabte sempre en fem dos de bones!!!! una de bon matí i l'altra a la tarda!!!!!!!!






Les primeres vegades que vam sortir ens vam posar ben xopes!!!!!!!!!!!!!

i clarosssssssss vaig pensar "ostres veusssssssss tantes cosetes que tenim i resulta que no tenim un simple impermeable"

Cada cop que arribava a casa, abans d'entrar em posava a netejar-la bé al passadís amb la tovallola i per acabar de rematar li passava una mica el secador ja què és molt dolent que li quedi el pèl mullat.

Abans del 3ª sortida vaig pensar i que puc fer per a què no es mulli tant???????????

i em va vindre al cap de posar-li una bossa de basura!! jejejej

Així que vaig agafar li vaig posar a sobre i a ull li vaig fer els dos forats per posar les potetes del davant!!!!!! jejejej

I siiiiiiiiii siiiiiiiiiii va funcionar!!!!!!!!! la noa va intentar treure però no va poder! jejeje
Apart vaig sortir ràpidament al carrer per a què no estigués tant pendent de la bossa!!!!!! i així va ser!

Un cop al carrer estava pendent de la novetat de la pluja!! em va anar de conya perquè solametn es va mullar la cara i el culet!!!!!!

Així que aq nou impermeable li vaig poder posar les 3 sortides més que vam fer!!!!!!!!!

No vam poder sortir a fer ruta llarga però vam sortir a fer curtes sortides per fer les necessitats bàsiques!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada