Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

30 d’octubre del 2012

24.10.12 - Visita al Club Caní la Cala (Ametlla de Mar)


Dimecres passat vaig quedar amb l'Ana i em va estar explicant que formava part d'un club caní de l'ametlla de mar!!


Vaig estar xerrant i em va explicar com funcionava aquest grup i em va agradar força!






Total que amb la tonteria, com què ella hi anava aquella mateixa tarda, la vaig acompanyar i així vaig veure les instal.lacions del Club Caní la Cala. 

Estant al polígon industrial de l'Ametlla de Mar!!

Com què era de nit, no vaig poder veure les instal.lacions tal i com ho tenen normalment ja què havien plegat.




Però la què si que va disfrutar va ser la Noa!!

Va estar jugant amb la Shanon i amb 2 gossets més!!!!!!! no vegis com va córrer x allí!!









També vaig conéixer a l'Angel Martí i vaig estar xerrant molta estona amb ell!!!!!!! em va agradar parlar amb ell perquè em va comentar que coneixia molt bé la raça dels beagles i sobretot als Basset Hound!!!!!  em va dir que era jutge de rastreig!!!!!


La veritat què sembla una persona molt interessant amb al qual podries aprendre molt d'aquestes races i del seu potencial!!




Llàstima que no visqui allí tot l'any perquè seria un bon lloc x portar la Noa!!

Apart dels membres del club 3 o 4 son ensinistradors professionals i sempre pots aprendre molt!! Fan cursets, xerrades, també fan agility!!







La Shannon i va sempre!! em penso que tenen 3 dies a la setmana per poder anar-hi els socis del club!!










En resum que em va agradar el lloc i la gent molt agradable!!

A veure si hi torno un altre dia en plena activitat del club i així puc fer 4 fotos en condicons perquè aquestes no han quedat gaire bé.






Bé, us deixo els enllaços que he trobat del club:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada