Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

2 d’octubre del 2012

Diumenge 30.09.12 - Sortida plena d'energia!!




Diumenge estava com una moto la Noa!! tot un dia sense poder sortir de casa per culpa de la pluja no li va sentar bé!!!!!!!








Tenia ganes de jugar, de córrer, de rastrejar, del que fos però al carrer!! jejeje

Així que vam anar a fer la ruta x la muntanya!!!!!


Als 10 minuts ja ens vam trobar amb aquests tolls d'aigua i no vegis lo contenta que es va posar!!

Los tolls  li encanta passar per sobre!!!!!!! i els cops que faci falta! jejeje

Així que no va dubtar en passar corrents per allí un parell de cops!!!!!




Apart els dies que ha plogut fa moltíssima olor el camp i no vegis com estava d'eufòrica rastrejant i olorant tot el que podia.

La llàstima que no vam trobar cap gosset per poder encara treure més energia.






Però bé, ella mateixa es buscar les seves distraccions i sinó l'ajudo amb els pals que ens anem trobant!!













Aquí va trobar aquest pal i durant molta estona ens va acompanyar a la ruta!

De tant en tant quan m'esperava, es posava a mossegar-lo ja què li encanta fer-ho.










L'últim tram, quan ja marxàvem ens vam trobar aquests tolls d'aigua!!!

Lo fort va ser que va trobar una olor molt forta i la tia no va dubtar en refregar-se a sobre.




Primer em pensava que seria una "mmm" però em vaig apropar i no ho era. No sé com definir que era; solament vaig veure una taca al terra.





Total que al dir-li que parés es va posar més contenta ja què el meu to de veu era normal, com d'alegria!!!

Així que la senyora s'ho va prendre com un joc i va començar a correr per allí provocant-me per  jugar.

Com que a mi m'encanta quan es posa així, encara la vaig provocar més per a què no parés de córrer per allí.

Això siii amb el risc que entrés als tolls d'aigua i es posés ben xopa!!!!!!!!!

Així qeu es va mullar una mica bastant i quan vam arribar a casa em va tocar passar-li la tovallola i secar-la bé amb el secador ja què és dolent que es quedi amb el pèl humit.

Aquí deixo aquests vídeo de la noa!! jejeje







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada