Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

25 d’octubre del 2012

20.10.12 - ruta passada per aigua -

Dissabte no feia dia per sortir perquè pintava pluja però la Noa portava 3 dies sense anar a la muntanya!!!!!!!!!!!

Vaig estar molt refredada i no vaig poder anar-hi i vam fer sortides normals de 20 minuts però això x la Noa no es sortir!!!!!!

Ella necessita la seva dossis de llibertat, de córrer!!!!!!! tant sigui platja o muntanya però li fa falta.





Així que vam sortir igualment!!!!!!!!!! Semblava que la muntanya se li fes petita amb les ganes que tenia de córrer i explorar el terreny!!

Estava tot ple de tolls d'aigua ja què havia plogut el divendres!!!!!!!!! Així que encara més contenta estava !!!!!!!

Quan ja portàvem mitja hora caminant va começar a ploure i ntres vam seguir la ruta!!!!



Em vaig posar la caputxa i vaig seguir caminant i disfrutant del camp!!!!!

La Noa encara va disfrutar més!! entrava molt més pels matolls i seguia explorant!!!!!!

Quan plou encara hi han més olors i no vegis com disfruta!! és una passada contemplar-la en plena activitat!!








De tornada va trobar un pal i no el va soltar durant una bona estona!!!!!!!!!




Va estar una bona sortida!!!!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada