Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

29 de novembre del 2011

La Noa visita el cole!! 25.11.11

La setmana passada els meus amics de P-5 van portar mascotes de visita a la seva classe!!! els hi vaig escriure per comentar la bona idea que havien tingut i els hi vaig explicar que tenia una mascota molt guapa que es deia Noa!!

Em va fer molta gràcia perquè em van contestar amb un missatge molt maco, invitant-me a la seva classe!! bé, invitant a la Noa!! jejeje 





Així  que el divendres per la tarda, aprofitant que tenia festa vaig anar a fer una visita als meus amics!!  jejeje


Quina gràcia!!! estaven tots encantats de la vida amb la meva visita i sobretot de veure la Noa!! 




 


La Noa, si li hagués de posar una nota, diria que un 10!!!!!!!!!! 

Sabia que es portaria bé però no em pensava que tant!!  



 


Vaig pensar que es posaria molt neguitosa amb tants de nens observant-la però no, va estar molt tranquil.la. (els gossets amb els nens tenen una energia molt calmada, saben com s'han de comportar)



Una pasasda!!!!!!!!!!!   tots la volien tocar i no paraven de fer preguntes; es notava que els hi agraden els gossets i tenien curiositat.


 
Vaig prendre premis per la noa i vaig pensar que si estaven tots tranquils, li faria un parell jocs a la Noa per a què els nens estiguessin contents. 

No sabia si la Noa em faria molt de cas ja què amb públic no ho havia fet mai però em va sorprendre moltíssim!! 

HO VA FER PERFECTE!! jejejeje




Li vaig fer totes les ordres que ha après aquests mesos i les va fer totes!! les bàsiques com "sentat" "geu" i "dona'm la poteta" i fins i tot la què està aprenent ara, la de fer una volta pel terra!! jejeje

Quina gràcia veure les cares dels nens d'alegria!! tots super contents de veure el show que estava fent la Noa!! jejeje 


Em va donar les potetes, es va posar al terra, es va sentar, ...!!  però l'ordre que els hi va fer més gràcia als nens va ser quan vaig dir:


- Voleu veure com balla la Noa????  jejejej


Quina gràcia veure les reaccions de tots!! es van posar super contents de poder pensar que la Noa podia ballar!! jejejej 



Així que li vaig donar l'ordre de ballar i la Noa ho va fer genial, va donar tota la volta buscant el premi!! jejeje (fins i tot ho va fer dos cops seguits)


 

Em vaig sentir molt orgullosa de la meva gosseta ja què es va portar molt bé!!  apart solament té 7 mesos i això encara em fa sentir molt més contenta per tal com és!!!


Però lo més bonic va ser que li vaig fer dos cops totes les ordres ja què els nens estaven amb dos classes!!















Tant els nens com la Noa es van portar molt bé!! super tranquils tots i amb ganes de tocar la Noa i donar-li carícies!!




Apart com podreu veure li vaig posar el seu peto per anar a la muntanya i anava molt guapa!! jejeje
 


Ens ho vam passar molt bé tots!! va ser una bona experiència per la Noa ja què em va demostrar que se sap comportar amb els nens!! 


Bé, i naturalment jo encantada de la vida d'anar a veure un moment als meus amics de P-5 que sempre em reben amb molt de carinyo i molta alegria.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada