Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

14 de setembre del 2012

13.09.12 - Ruta amb la Noa -



Ahir vaig sortir amb la Noa a fer la ruta de la tarda!!!!!!

Podria dir que vaig tindre el meu primer "susto" amb ella!!!!!!!!!







Si es que!!!!!!!!!!! anava passejant suelta amb mi per una zona tranquil.la pero a prop de la carretera de la urbanització; normalment està per allí olorant i tranquil.la per aquella zona però ahir es va despistar!!!!!!




Quan va acabar de fer les seves necessitats, va vindre tota contenta cap a mi però amb la meva mala sort que va posar la vista lluny de nosaltres i resulta que venia una parella mb un gosset!!!!!!!

No em va donar temps a dir "nooooooooo" que la tia ja estava creuant el carrer en direcció la gosseta!!!!!!




Sort q amb aquell moment no passava cap cotxe perquè sinó l'atropella!!!!!!

Quin desastre!!!!!!!!!!! això li pot passar a qualsevol però em fa ràbia que em passi perquè hagués pogut ser un accident greu!!!!!

Que hi farem!! hauré d'anar més en compte!!!!!!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada