Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

12 de setembre del 2012

10.09.12 - Noa jugant a la platja -



Dilluns vam sortir un altre cop a fer la ruta per la platja però aquest cop soletes!!!!!!!!!


Ens vam trobar gossets però aquest cop va ser saludar-se i poca cosa més.

Estic contenta perquè la noa ha canviat moltísism el seu comportament a la platja.







Abans era gosset que veig, gosset que vaig a saludar!! la distància no importava, si estava lluny s'escapava igualment.

Ara ja no es així!!!!!!!! si estic pendent dels seus moviments puc donar l'ordre de què no marxi i es queda al meu costat (cosa impensable abans)



Així que veient els bons resultats no vaig parar de provar-ho.

Quan veiem algun gosset de lluny i veia que ella li prestava atenció, la cridava  per a què no marxés i la motivava per a què és quedés amb mi.






Dins d'aquests motivacions estava el joc que li encanta de rastreig, de buscar les seves "xuxes" o simplement que em vingués a dir alguna cosa.

La veritat és què funciona!!!!!!!!! sembla mentida perquè a la platja em pensava que mai arribaríem amb aquest nivell i per fi puc dir que siiiiiiii!!






Després un dels canvis positius son els de saludar a altres gossets; abans quan era més cadell era saludar i quedar-se amb ells jugant i per molt que la cridaves ella primer era el joc.








Ara ja es nota una maduresa al seu caràcter; ella va a saludar i si li agrada l'energia que té juga amb ell i sino ja passa del gos. Però apart de tot això, li podem sumar que quan la crides per a què vingui amb tu per marxar, ja fa cas.


Ara mateix ja té 1 any i 4 mesos !!!!!! els canvis han estat progressius i constants.

Ja ha tingut dos cels i jo crec que això també ha influenciat a grans canvis amb ella.

Es una gosseta molt equilibrada i molt tranquil.la!! però això si, cada dia té la seva dossis d'exercici i de joc que necessita.



Crec que si amb un gosset li dones el què necessita, tens uns resultats òptims.

Estic molt contenta amb la Noa ja què he vist uns resultats impressionants després de molts mesos d'educació i constància amb el treball.







Encara tenim camí per fer, però aquest ja és molt més planer ja què el més important ja està fet!!!!!!!!!!

Sempre podem aprendre molt més, la vida estem sempre en fase d'aprenentatge.

Mai es tard per aprendre!!!!!!!!!!!!!!!!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada