Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

21 d’agost del 2012

19.08.12 - La Noa de caça!!!


Dissabte buscava animalets i no em va trobar !!!!!!!! diumenge siiiiiiiiiiiiii!! 

A la nostra ruta per miami de bon matí, ens vam trobar 3 conills!!!!!!!!!!!! en temps diferents clar!!!!!!!!


El primer conill va ser una persecució light!!!!!!!!!!!!!! el vam veure de lluny i va començar a córrer darrera seu però quan vam veure que es posava entre matolls va parar de córrer!!!!!!! també va sentir la meva senyal de "nooooooooooo" i que estés quieta!!!!!!


El segon conill ja podríem dir que va ser dificultat mitjana!!!!!!!! A un altre tram de camí va aparèixer un conill que sortia dels matolls; no vegis com va començar a córrer la Noa!!!!!!!!!!!! uffffffffffffff li faltaven potes!! jejeejje Amb aquesta persecució fins i tot va bordar 3 cops seguits (el típic de beagle en plena caça) 
Aquest cop, no li vaig donar cap ordre perquè no hi havia cap perill pel voltant.
Total que el va perseguir fins que el conill es va amagar a uns matolls; però el més bonic va ser que la noa també estava allí!!!!!
Quan vaig arribar a la zona la vaig començar a cridar i resulta que la senyora estava entre els matolls olorant el rastre del conill !! jejeje

Em va fer cas i va sortir dels matolls!!!!!!!!! 


Vam seguir caminant i als 5 minuts ..........
va sortir el 3r. conill!!!!!!!!

Aquest cop segurament tenia la ràbia dels anteriors conills que no havia pogut agafar així que va correr encara en més força!!!!!!!!! 

Així que, com què tampoc hi havia perill no li vaig dir res i vaig deixar que anés de caça!!!!!!!!!! jejeje

Vaig veure com marxava corrents darrera el conill i aquest pujava una muntanyeta petita i la noa va marxar al darrera!!!!!!!
Em pensava que quan perdria el rastre del conill, tornaria a baixar sola però no va ser així !

Em vaig quedar al camí sentada, contemplant l'escenari  i la vaig cridar un parell de cops per a què vingués al meu costat però no em va fer cas!! 

La tia estava tant concentrada entre els matolls que no volia baixar! de tant en tant mirava al camí per veure si estava però seguia obsessionada amb el rastre del conill!!!!!!! jejejej

Així que quan em vaig cansar de cridar-la i esperar-la, vaig pujar la muntanyeta i la vaig anar a buscar per lligar-la ja què no tenia cap intenció de marxar sense el conill. dalt de la muntanya estava tot ple de matolls i el conill podia estar per qualsevol lloc.


Després, de la nostra ruta ja podem dir............... que ja sabem el què és perseguir un conill i seguir el rastre!!!!!!!!


Diumenge m'ho va demostrar !! vaig aprendre dos cosetes!!!!!! si no li dono l'ordre de què pari al moment just, ella tirarà cap allí on li porti el seu instint!! 

I 2ª, un cop està obsessionada es difícil que et cregui; lo millor es que ella no et vegi quan la crides perquè així possiblement torni cap a tu perquè siné es quedarà seguint el rastre del conill.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada