Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

21 d’agost del 2012

18.08.12 Descansant!!


Aquesta foto li vaig fer al cap d'una estona d'arribar a casa després de la nostra ruta matinera!!!!!!!!


Li encanta posar-se al balconet a mirar com passa la gent o simplement sentir els ocells!!!!!!!!!!!








Ja fa temps que ho practico i l'altre dia em va fer gràcia fer-li una foto!!!!!!

Quan vaig a tirar la brossa, sempre li dono l'ordre de què es quedi quieta davant meu i així no la faig apropar a la brossa perquè hi han massa olors fortes i perill de bitxos, etc..!!

Així que li dono l'ordre de quedar-se quieta i mentre vaig a tirar la brossa davant seu!!! jejeej

I pobreta veus que va mirant a tots els costats del carrer i està pendent de què torni a buscar-la!!!!!!!!!! és maquíssima!!!!!!!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada