Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

14 d’agost del 2012

12.08.12 - Sortida amb la Noa -



Dissabte vam fer la ruta amb el Fox i diumenge la vam fer soletes!!!!!!!

Vaig fer una ruta que li encanta a la Noa ja què vas pel mig del camp!!!!!!

No vegissss com es va posar de contenta, corrent, olorant i perdent-se pel mig de la natura.


Apart li vaig anar fent fotikissssssssss i  a sobre semblava que li fes gràcia i tot parar-se!! jejeje


Aquesta ruta està molt bé perquè vas per sendera i també pel mig dels bancals!!

Amb ella li encanta perquè hi ha moltes olors d'animalets, i això encara la motiva més!!


Per acabar de rematar la vaig fer jugar una mica a la pilota i va acabar així al mig del camí!! jejejeje

Després vaig fer una parada per beure aigua i li vaig poder fer aquestes fotikis!!!!!!!!!

Està feta una campiona de la muntanya, apart ha fet un canvi bestial en tots els sentits!!

Sempre ha cregut molt però ara ja sempre et ve a la primera i això és una passada!!!!!!! pensen amb el primer dia que no et feia ni cas, al dia d'avui i veusssss que la constància amb ella, ha valgut la pena!!!!!!!!!



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada