Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

25 de maig del 2011

Cadells!! banyar o no banyar???????????


és una pregunta real!!!!!!!!!!!!! una pregunta que tots ens fem!!

Estic estudiant perruqueria canina i tot i així em vaig fer la pregunta quan vaig tindre la NLoa per primer cop a les meves mans!!!!!!!!

L'hauria de banyar o m'espero uns dies???????????'

Sabia perfectament que no passava res si la banyava ja què actualment amb els xampús que tenim al mercat no pot passar res, tot el contrari!!

però naturalment patia per la gosseta!! era massa coses pel primer dia!!

La separació de la mare, una hora de viatge amb dos estranys i per acabar de rematar una casa que no coneix.

Però finalment vam optar per banyar-la!!!!!!!!!!!!!! li vam trobar 2 caparretes i això va fer que ens acabessim de decidir!!!!!!!!

Per tant, sabent que ho passaria una mica malament per la por a les coses noves, la vam banyar!!

Pubreta, no sabia que li estàvem fent però ho vam fer rapidet per a què no patís gaire!!!!!!!!

El què li va espantar més va ser el secador, com és normal!! un soroll fort i que sobretot no havia sentit mai!! jejejeje

però bé, li vam fer una mica posant distància i de tant en tant parava per a què estigués tranquil.la!!!!!!!

PROVA SUPERADA!!!!!!!!!!!

No vegis lo contenta que estava després del seu primer bany!!! el pèl estava brillant i ella estava encantada de la vida!!!!!!!!!!


Nota: aquesta foto és despres del bany!!!!!!!!! es va posar a jugar a sobre de la taula amb un bolígraf que va trobar!! jejeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada