Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

31 de gener del 2013

30.01.12 - Menjar & Caques de gos!!!!!!!! :(

Ahir a la nit, la Noa va fer una cosa què no estic acostumada a que faci!!!!!!!! és va menjar una "caca" de gos!!!!!!!!!! bé, no ho va arribar a fer perquè li vaig prendre de la boca!!!!!!!!

Quin fàstic!!!!!!!!!

Estava passejant-la i mentre estava mirant el mòbil la tia va fer de les seves!!!!!!

Em vaig girar i la trobo que s'estava revolcant pel terra!!!!!!!!!

Vaig pensar: " que ha trobat aquesta??" i ràpidament vaig anar cap allí!!

A l'arribar, va deixar de revolcar-se i corrents s'ho va posar a la boca!! no sabia que era i vaig actuar ràpidament, li vaig posar la mà dins la boca i la tia ja s'ho estava tragant!! total que li vaig poder treure!!!!!!

ufffffffffffff que vaig fer!! de sobte em veig allò marron i aquella pudor!!!!!!!!! ecsssssssssssss

Guarra!!!!!!!!!!!!! més que guarra!!!!!!!!!!!!

No està acostumada a què la pegui ni que la cridi perquè normalment no fa res dolent i tota la seva educació està basada en lo positiu, en reforçar les bones accions i ignorar les dolentes!!!!!!!!!

Però aquest cop, tal i com diuen els manuals, a l'enganxar-la al moment va tindre el seu crit i li vaig pegar al cul!!!!!!!

Em va fer una ràbia impressionant de què es mengés això i a sobre que jo li tingués de treure de la boca!!

Que asco!!!!!!!!!!!!! vaig marxar corrents cap a casa a netejar-me i també amb ella perquè la senyora es va posar galdosa!!!!!

Bé, que hi farem!! encara puc tindre sort que això no passa cada dia i no té aq problema de menjar-se les caques normalment!!!!!!!!

Hi han gosset què els hi passa!!!!!!!!

Suposo que potser va ser l'avorriment i veure una olor que li agradava la va portar a revolcar-se!!!!! i això de menjar-la més aviat diria que ho va fer per a què no li prengués!!!!! va veure que anava cap allí  i corrents s'ho va posar a la boca!!!!!!!

Aquesta va ser la nostra anècdota d'ahir!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada