Núm. visites

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis

Pels visitants d'aquest bloquet

........ Benvingut a l'espai dels gossets!!! espero que passis una bona estona navegant per aquí!!! Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida!!!.....

25 d’octubre del 2011

La pastanaga i els Beagle!!




Quan va arribar la Noa a caseta em vaig comprar un llibre dels Beagle per saber més cosetes d'aquesta raça tant maca!!!


Vaig llegir al llibre que la pastanaga era molt bona pels gossets i què els hi agradava molt.






Sobretot em va agradar saber-ho perquè posava que els hi va molt bé als gossos perquè fa de dentrífic natural.













Així que un dia li vaig donar la pastanaga i no li va fer molta gràcia el sabor però li va encantar destrossar-la!! jajajajajaj



Ara li encanta!!!!!!!!!












Quan em veu menjar pastanga, correns ve cap a mi perquè vol que li doni un trosset!!!



L'altre dia, li vaig donar una pastanaga sencera i s'ho va passar molt bé!! semblava com si fos un palito!!










A poc a poc, la va anar destrossant i se l'anava menjant!! jejejeje



Això si, la part final de la pastanaga sembla un concurs a veure quin trosset el feia més petit! jajajaja











Així que ja li vaig prendre perquè no tenia cap intenció de menjar-se-la!! jajajajaj







Pos eso!!!!!!! que si algun dia ho voleu provar ja m'ho direu!!!
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada